Język:

Aktualności

Muzeum mleka w Grajewie w filmie promującym najlepsze produkty turystyczne!

15 kwietnia 2019

Polska Organizacja Turystyczna wspólnie z National Geographic Polska przygotowuje kampanię online promującą Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej. Celem kampanii jest przygotowanie 13 filmów video, które będą promować turystykę w Polsce w myśl hasła "Odpoczywaj w Polsce".

POT chce stworzyć 13 filmów promocyjnych (po 30 sekund) przedstawiających laureatów Certyfikatów POT 2018. O każdym certyfikowanym produkcie powstanie jeden materiał video. Aby zebrać potrzebne do cyklu materiały video ekipa National Geographic (producent i operator) odwiedzą każdy produkt turystyczny, który otrzymał Certyfikat POT 2018 i nagra 30 sekundowy film. Ekipa filmowa pojawi się w w Muzeum Mleka w Grajewie, które znajduje się w korytarzu Wschodniego Szlaku Rowerowego Green Velo.

W ramach tego projektu nagrane filmy oraz informacje o certyfikowanych produktach pojawią się m.in.:
- na serwisie national-geographic.pl;
- na serwisie focus.pl;
- na serwisie kobieta.pl
- na Fanpage NationalGeographcPolska
- na Fanpage NationalGeographicTraveler
- na Instagramie NatGeo.pl oraz w magazynach drukowanych National Geographic Magazyn oraz National Geographic Traveler
- na Fanpage Polska.Travel
- na kanale YouTube Poland.Travel
Filmy zostaną nagrane w języku  polskim, a następnie przetłumaczone na j. angielski, co w przyszłości również będzie stanowić materiał promocyjny.

Przeczytaj także

Rozwój Polski Wschodniej Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013